23.2.11

all we need is music, love and peace

börjar känna pirret i magen, suget efter vår. vore så nice! Inte bara det utan alla tänk på alla jädra sköna festivaler!! P&L, Way out west, hultsfred, siesta! bara vara i musikandan med glada människor. man kanske skulle fixa något festival här i eskilstuna? vore fett. och ja jag skrev precis fett haha.
musik ÄR kärlek mina damer och herrar! music doesn't judge you! Jeansshorts, en tisha, solglajjor och en bira i handen! OH F*CK YEAH!

något annat som etown är så bra på är att ta artister hit, okey ingen festival men några artister kommer ju då och då. petter har varit här, maskinen med tror jag? daniel adams-ray (vilken KUNG på scenen!) och den andra april kommer rebecca och fiona hit. ÅH! ska så vara där! pepp man blir på livet med alla bra artister och musik. på tal om pepp så är jag pepp på lördag, då blir det fest. och jag har beställt denna skönhet till eventet.

nu håller jag tummarna för att den ska komma på fredag, fy fan vad härligt i så fall, svart strumpbyxor och klack, när vi dansar sönder till Mick Kastenholts remixer! @ Nybrons Fuse.


xo kaaaaaaaaaatta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar